מדיניות החזרת המוצרים/שירותים באתר כפופה לחוק להגנת הצרכן במדינת ישראל:

  • בכל תשלום שהוא, יקבלו הלקוחות את השירות / מוצר אותו רכשו באתר בהתאם לתנאים ולכללים המפורסמים באתר ובדף בו מבוצעת הרכישה בפרט.
  • היה ויבצעו הלקוחות תשלום בעבור רכישת מוצר/שירות כלשהו באתר ומסיבה כלשהי לא קיבלו אותו בהתאם לתנאים ולכללים המופיעים באתר,יזוכו הלקוחות בעבור תשלום זה זיכוי מלא.
  • הלקוחות רשאים לבטל עסקה עד 14 יום מיום ביצוע התשלום ולקבל את מלוא כספם חזרה.
  • הלקוחות יהיו רשאים להחזיר כל מוצר/שירות אותו רכשו עד 30 יום מיום קבלתו ולקבל את כספם חזרה (בתנאי שהמוצר נשלח באריזתו, במצב תקין ובתנאי שלא נעשה בו שימוש).
  • בית העסק יהיה רשאי לקזז עד 5% מסכום העסקה המקורי, אלא אם כן הסיבה לביטול העסקה היא עקב תקלה/פגם כלשהו במוצר.
  • בית העסק אינו מחויב לזכות את הלקוחות בגין הוצאות משלוח המוצר חזרה, ובית העסק לא יחייב את הלקוחות בגין כל הוצאות משלוח חוזר.

מדיניות החזרים כללית

מאחר ומדובר בשירותים דיגיטליים שבסופם מסופק מוצר או מוצרים דיגיטליים, ולא מוצר פיזי, אין אפשרות להחזיר את המוצר/ים ואין את אפשרות להתחרט לאחר רכישת השירות במידה והוא כבר התחיל.

  • הלקוחות יקבלו אימייל כאשר נתחיל לעבוד על הזמנת השירות שהזמינו. אימיילים יש לבדוק גם בתיקיית הספאם.

הנהלת אתר סודות ערבה תעשה את כל המאמצים על מנת לספק את השירות ללקוחות בזמן. מעת לעת, נוצר עומס הזמנות, מה שיכול לגרום לקבלת השירות באיחור. במידה והשירות סופק באיחור של יותר מ- 14 ימי עסקים – יקבלו הלקוחות 10% זיכוי על השירות.
הנהלת אתר סודות ערבה רשאית להפסיק את השירות בכל עת.

מדיניות ביטול עסקה

  • הרוכשים רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: “החוק”).
  • הרוכשים יהיו רשאים לבטל את העסקה במקרה וטרם קיבלו אימייל המאשר את תחילת העבודה מטעם מספק השירות.
  • הזכות לביטול העסקה לא תחול במידה ומספק השירות (הנהלת אתר ״סודות ערבה״) שלח אימייל בו הוא מודיע כי התחיל לעבוד על ההזמנה של הרוכשים בעקבות העסקה.